mandag, august 06, 2007

Såer ferien vist ved at være slut

Efter vi kom hjem fra Frankrig er det ikke blevet til meget cykling.
Sidste søndag en 57 km tur på lanevejen, hvor den sidste 1/3 var i voldsom regn og hagl. Det regnede så meget at jeg vil tro at jeg på et tidspunkt kørte i 10 cm vand på vejbanen.

I torsdag var Carsten og jeg så en tur på Munkebjeg på MTB. Vi kørte op og ned i ca. 1½ time deroppe, og jeg var godt træt til sidst. Jeg mærker tydelig de alt for mange kg på sidebenene, især når det går stejlt op som det jo gør på Munkebjerg. Det var nu alligevel hyggeligt og vi får os jo også altid en god sludder "imellem bakkerne", når vi cykler sammen.

Men nu SKAl der altså ske noget med vægten, den SKAL ned!
Det er alt for hårdt at cykle opad, man bliver jo altså heller ikke kønnere af dem, det er ikke særlig sundt at veje for meget, og bukserne strammer også.
Så der er mange gode grunde til at de skal væk, NU!

Så nu skal der også komme lidt bedre struktur på cyklingen.