onsdag, juni 13, 2007

Op på cyklen igen

I søndags, en uge efter Melfar24, var jeg på cyklen igen. Med gruppe A til Skamlingsbanken, en tur på 70 km. Der var ikke meget saft og kraft i benene, så jeg valgte at "trille" hjem fra Kolding.

I går tirsdag, var jeg igen afsted i det herlige sommervejr. med gruppe A til Munkebjerg, som vi forcerede tre gange, inden turen gik hjemad igen. Det gik meget bedre end i søndags, men stadigvæk mangles der noget inden den gamle Bruno er der igen.

Men det kommer vel!

Lige nu har jeg skilt cyklen ad, den midterste klinge er blevet skæv, så jeg ikke kan bruge den. Jeg må have en ny indkøbt, så jeg igen kan komme ud på cyklen. Men indtil jeg har den klar må jeg jo tage en tur på mountainbiken, den trænger også snart til at blive luftet igen:-)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så ringe var det da ikke, du havde da snuden oppe i vinden på den sidste del af turen, også på den store klinge ;-)
Jeg fik også helt lyst til at kører på mountainbiken, inspireret af din skæve klinge. Det var fedt og ikke sidste gang at Torsdagsturen bliver lagt i Hannerupskov og Madsbyenge. du har ret Bruno, MTB er nok bedre en alm. racer, der sker bare mere på MTB.

Mvh
Kim Hansen

8:35 PM  

Send en kommentar

<< Home