lørdag, maj 19, 2007

Endelig gang i cyklen igen

Idag kom jeg endelig på cyklen igen. Efter Grejsdalsløbet har der bare været så mange ting der har gjort det umuligt at komme afsted.
1. Manglende kæde. Blev indkøbt og moteret igår fredag.
2. Dårligt vejr. (dårlig undskyldning)
3. Konfirmationsfest i familien, og de dertil hørende forberedelser og afholdelse af fest.

Men idag var jeg så på gaden igen, og spændt på om min nye kæde kørte ordendtlig sammen med den lettere brugte krans. Jeg havde ikke behøvet at være nervøs for det, det kører perfekt, og jeg har samlet den korrekt, med den medfølgede specielle samlenitte :-)

Jeg nuppede en tur ind over Taulov-Sdr. Vilstrup-Almind.Ågård-Tiufkær-Håstrup-Smidstrup-Bredstrup-Fredericia og så hjem til Snoghøj. Ialt 65 km med 26 i snit. Det blæste ret voldsomt, så det er ok for mig, da jeg helelr ikke pressede hårdt på.

Denne uge var fattig på km, men mon ikke jeg får rettet op på det de næste par uger.