lørdag, maj 12, 2007

Imorgen går det løs!

Kl. 8.39 skal jeg starte imorgen på grejsdalsløbet. 200 km i Vejle og omegn, og opad alt hvad der bare ligner en bakke.
Der er 22 nummererede bakker, hvoraf det stejleste sted er Kiddesvej med op til 23% stigning.
Jeg glæder mig, men er også samtidig spændt på hvordan det går. Jeg har aldrig kørt 200 km i et motionsløb før. Det længste var sidste år med 155 km i Hamborg.
Jeg har for nogle år siden kørt en social klubtur fra Kruså til Skagen i ganske moderat tempo på en dag. Så har jeg jo også kørt tre 24h MTB løb, men begge dele er jo noget helt andet.

Jeg ser det helt sikkert som en stor udfordring for mig, især på grund af bakkerne, da det er lidt hårdt for en tung gut som mig. Men turen er faktisk tænkt som en træningstur til 24h-Melfar d. 2/3 juni.
Men jeg skriver nok om turen en af de nærmeste dage.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Glæder mig til at høre hvordan det gik for dig og de andre Baghjulere. Du kunne jo lave lidt til hjemmesiden også?

12:18 PM  

Send en kommentar

<< Home