søndag, maj 27, 2007

Om en uge

Jeg håber godtnok at vejret bliver lidt skønnere inden næste weekend, når jeg skal køre 24h Melfar.
Jeg er en rigtig godtvejrsmotionscyklist :-) Så jeg håber på masser af varme, tørvejr og vindstille. Men ser jeg tibage på de tre forgående år, har der hver gang været rimelig dårligt vejr til 24h Melfar. Men et år skal det jo vende.....

Har været på cyklen et par gange i ugens løb. Tirsdag var jeg turleder i gruppe A, en tur til Egtved over Taulov-Hørup-Sdr. Vilstrup-Viuf-Ågård-Brakker-Egtved-Tudvad-Hesselballe-Gravens-Øster Starup-Egeland-Stubberup-Viuf-Håstrup og med afslutning af turen ved Hese kro. ialt små 70 km.
Torsdag var Carsten og jeg en tur fra Vejle ud over Sandagergård-Nr. Vildstrup-Skibet-Jennum-Fårup Sø-Engelsholm-Ny Nørup-St. Lihme-Randbøldal-Bindeballe-Egtved-Vork-Ravning-Bredsten-Vingsted-Rue-Haraldskær-Skibet og tilbage til Vejle. Det blev omkring 65 km, og godt med højdemeter også.