søndag, juni 03, 2007

503 km

Melfar 24h 2007 er slut, og jeg nåede mit mål på 500 km. Jeg havde faktisk flere timer tilovers, men desværre havde min bagende det ikke godt, så jeg valgte et stoppe da jeg nåede de 500 km.
Så nu må den smøres i salve beregnet for babynumser, men mon ikke den heler igen.

Jeg blev nummer 95 ud af 220 startende, så det er jeg da fint tilfreds med.

Lige nu skal jeg aldrig køre 24 timers cykelløb igen, men min erfaring siger mig at det er glemt efter kort tid og pludselig har jeg igen meldt mig til noget vanvittigt.

5 Comments:

Blogger Lizelotte said...

Du er så sej.

Og jeg smører gerne den nummer for dig :-)

9:09 PM  
Anonymous Anonym said...

503km, ja for mig lyder det altså helt vildt.
Jeg er sikker på, at du er klar til noget lige så vildt på et tidspunkt, belønningen i ovenstående kommentar er vel også næsten det hele værd ;-)
Så jeg vil slutte med at sige "godt gået"

Mvh Jørn

2:09 PM  
Blogger Bruno said...

Hej Jørn
Tak for det. Jeg er da også rigtig godt tilfreds.
Men du har jo nok ret med at jeg melder mig til noget lige så vildt. På en måde rigtig sjovt og udfordrende, men på den anden side også helt vanvittigt.
I august bliver det måske en gang 24timers mountainbike for 4mands hold, hvor vi kører på skift, det er sjovt.
Til næste år skal jeg jo så leve op til navnet på denne blog, DET BLIVER VILDT!
/BRuno

7:34 PM  
Anonymous Anonym said...

Godt kørt Bruno, og uden defekter det må føles mærkeligt.

Mvh
Kim

8:38 AM  
Blogger Bruno said...

Tak Kim
Faktisk sprang jeg et eger under løbet. Jeg så godtnok at mit baghjul var blevet noget skræv, og opdagede efter løbet at det ene eger var sprunget, eller rettere niplen til det ene eger var sprunget.
Jeg har jo sådan et Shimano 550 hjul på med få flade eger, og niplerne vender modsat traditionelle cykeleger. Først var det svært at få fat på niplen, da der er forskellige om det er for eller baghjul, og om det er højre eller venstre side. Nu har jeg fået niplen, men det er svært at komme til, der er næsten ikke noget plads. Det kræver sikker et specialværktøj jeg ikke har, for alm. nippelnøgler kan ikke bruges.
Men jeg må have det lavet på en eller anden måde så jeg kan komme på cyklen igen. Måske bliver jg nødt til at aflevere den på cykelværksted, noget jeg ellers prøver at undgå.
Men godt det ikke betød noget únder 24h løbet.

11:15 AM  

Send en kommentar

<< Home