mandag, juni 18, 2007

Et gammelt skrog!

er det mig? nej, men når fysikken driller blir´jeg bare så arrig.

Nå, men her efter 24timersløbet var jeg ikke på toppen (helt naturligt men det havde jeg ikke lige tænkt på). Så jeg var noget opsat på at komme i samme form som jeg var i op til løbet.

Så da min midterste klinge var gået i stykker sidste tirsdag var jeg helt oppe at køre over at cyklen skulle laves, ikke fordi jeg skulle ud at cykle på den men mere det at jeg kunne gøre det!
Efter at have brugt den halve lørdag på at opdrive en klinge fik jeg den skiftet og cyklen var bare fin og klar til mig igen, og jeg blev straks i godt humør igen.

Jeg havde lige tabt en møtrik på værkstedsgulvet jeg vill samle op, og knæk sagde det omme i ryggen/lænden, og jeg havde sådan noget man vist kan kalde et lille hold i ryggen, ØV.

Nå men søndag havde jeg det lidt bedre, så sidst på formiddagen ville jeg lige "trille" en lille tur på mountainbiken. Imens jeg tøffede rundt i Kongebroskoven tænkte jeg på hvor dejligt det var igen at køre i skoven på MTB. Det regnede lidt, sådan stille og varmt en rigtig god hyggelig fornemmelse. Det oplever jeg aldrig hvis det regner når jeg kører på landevejen, så er regn bare træls i min verden.

Men det gik godt i en time til halvanden, og lige som jeg var på vej hjem, op af trapperne under den gamle Lillebætsbro begyndte det at gøre ondt det samme sted i ryggen, Shit!

Hjemme og kunne næsten ikke vaske cyklen og mig selv. Ind på sofaen, få noget koneynk og ellers have ondt af mig selv.

Idag mandag er det lidt bedre, men skal være forsigtig når jeg rejser mig, eller skal tage sko på. Der bliver ikke noget cykling imorgen desværre.

Noget skrog er jeg vel ikke, men må indrømme at jeg jo nok alligevel er mere end de der 23-25 år som jeg nogen gange føler mig når jeg kommer i skoven på mountainbiken, især når der ikke er andre med der kører fra mig :-)

Man er vel en drengerøv!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bruno !! Nu passer du på ryggen !! Og i øvrigt, så har den slags ikke noget med alder at gøre - jeg er (så vidt jeg husker)7 år yngre end dig ... Jeg skulle også bare lige bukke mig efter noget - og her "ligger" jeg på 9. uge ... :-(

4:46 PM  
Anonymous Anonym said...

Det er da utroligt Bruno, er det ikke cyklen der har defekt, så er det dig. Jeg håber virklig for dig, at det ikke ødelægger dit mål med Transalp2008.
Som du sikkert ved, har jeg også et rygproblem, men holder det i ro med styrketræning og udstrækning/gymnastik. Så frisk mod, det skal nok blive godt igen.

Stram kæde
Kim Hansen

7:51 PM  
Blogger Bruno said...

Helle, jeg tænkte straks på dig da det skete. dog uden sammenligning med mit lille uheld og hvad du gennemgår. Men jeg har da vistnok lært at der skal gå lidt tid til at blive frisk igen (men det var så fristende, jeg cyklede jo bare stille og roligt) Du ved helt sikkert hvordan det er at når man ikke kan komme afsted, har man allermest lyst til det.

Kim, ja måske jeg skal tage ved lære af dig, og starte med noget seriøs rygtræning. Som investering i fremtiden (det er bare så kedeligt :-)
men vi skal nok nå Transalp, ihvertfald en tur på MTB over Alperne i 2008.

Men jeg skal være klar til på tirsdag, der er jeg turleder. en tjans jeg har overtage fra en anden skadet stakkel (Uheldige Leo).

9:34 PM  

Send en kommentar

<< Home