søndag, juli 01, 2007

På MTB igen

Idag var jeg endelig på MTB igen, dejligt! Jeg var afsted sammen med Laurent og Per. Vi tager til 24 timers MTB løb i Århus weekenden 25/26 august. Vi vil deltage som 4mandshold, men mangler desværre en 4mand endnu, men mon ikke vi finder en?

Vi fik 2½ times MTB kørsel i Snoghøjparken og Hannerupskoven. Skoven er rimelig, men alligevel noget fugtig. Så den stod på grundig cykel- og ryttervask da jeg kom hjem.

Jeg havde også et styrt idag. Ned af en bakke med god fart, fik mit højre barend (et lille ekstra stykke på styret der pejer fremad/opad) fat i en gren der hang ned over stien, og ups, der lå Bruno i mudder og brændenælder.
Jeg fik et ordendtligt skrub, men ikke noget alvorligt.

Men en god gang træning, hvor jeg måtte kæmpe bravt for at de to unge fyre ikke skulle køre helt fra mig :-)

Men, dejligt at få kørt noget rigtig mountainbike igen!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Forleden aften så jeg en udsendelse om "Crocodile Trophee" i fjernsynet.

WOW, siger jeg dig bare, Bruno!!

Det fik mig til at tænkte over hvorfor mange af os dog stiller mountainbiken væk i sommerhalvåret. Hold op (!) hvor fik jeg lyst til at komme ud og cykle i naturen i baren ben og med grus under dækkene!!

Men nu er jeg selvfølgelig også voldsomt understimuleret :-(

http://www.crocodile-trophy.com

7:11 PM  
Blogger Bruno said...

Jeg har læst en masse om Crocodile Trophee (har faktisk skrevet om det her på blokken). Det er altså bare for sejt, ja lige WOW.
Hvilken kanal så du det på? Det ville jeg selvføgelig vildt gerne have set-ØV.
Michael Borup fra Danmark som var med iår, gjorde det supergodt.

9:29 PM  
Anonymous Anonym said...

Det var kanal 4. Underligt nok var det helt tilbage fra 1999. Der var nogle danske med.

7:11 AM  

Send en kommentar

<< Home