tirsdag, april 10, 2007

Første tur med gruppe A i år.

Jeg synes det er svært at vide hvordan formen er når jeg cykler alene. Når man cykler sammen med nogle andre man jævnligt cykler med kan man bedre føle om formen er bedre eller dårligere end den plejer at være.
I aften var så sæsonens første tur med gruppe A i klubben. Martin var turleder og vi fik en tur på 50 km, lidt på kryds og tværs på Vestfyn. Med en ret hård vind ude fra vest kom vi da hjem med et snit på 30,6 km/t. Jeg synes selv det gik over forventning, så det lover da godt for sæsonen fremover.
Jeg hører jo til i den tunge ende af gruppen, både rent fysisk og styrkemæssigt. Især når det går opad kniber det, og nogle ekstra kg jeg har fået på sidebenene her i løbet af vinteren gør det bestemt ikke bedre, så de må væk igen! Men jeg må bare kæmpe det bedste jeg kan, så de hurtige drenge i klassen ikke skal vente for længe på toppen af bakkerne.
Jeg nuppede lige lidt opvarmning før vi mødtes ved broen, så med hjemturen og alt, blev det da til 70 km på uret igen idag.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det er godt gået! For pokker, hvor kører de stærkt deroppe i gruppe A!! Og så er 30,6 i snit nok endda en rolig sæsonstart :-D

7:18 AM  
Blogger Bruno said...

Tak for det Helle. Jeg er, og vil jo nok altid være den "tunge" del af gruppe A, men jeg har besluttet at jeg i år vil prøve at se om jeg ikke kan være med hvis jeg gør det fra sæsonstart. Men det kan da være jeg må sande at det er over min fomåen, men så er der jo heldigvis andre grupper at køre med.

8:26 AM  
Anonymous Anonym said...

Held og lykke med det, i hvert fald :-)

4:28 PM  

Send en kommentar

<< Home