fredag, marts 16, 2007

Forår.... måske

I denne uge har jeg været to gange på landevejen i dejlig solskinsvejr.

Tirsdag kom jeg ellers hjem fra arbejde som sædvanligt, og skulle så til at pakke tasken til den ugentlige omgang spinning, som jeg normalt foretager om tirsdagen i et par timer. Men så sagde min skønne viv til mig, hvorfor jeg dog ikke tog ud at cykle i stedet for? Selvfølgelig, det er da mange gange bedre med en god cykeltur udendørs en en gang spinning i et ildelugtende lokale. Spinning er ok, men KUN som erstatning for rigtig cykling, når vejret er dårligt. Det var godt hun puffede til mig, og det blev til 1½ times tur inden det var ved at være mørkt.

Så idag fredag, blev til til en tre timers tur i trekantområdet. Turen gik over Taulov-Højrup-Sdr. Vilstrup-Landerupgård-Håstrup-Smidstrup-Skærup-Horsted-Vinding-ned af golfbanebakke og op af Munkebjerg bakken-Andkær-Sellerup Strand-Brejning-Børkop-Pjedsted-Bredstrup-Fredericia og hjem. En dejlig tur på små veje i rolige omgivelser.

Nu mangler jeg bare lidt mere forår, så jeg kan komme i korte rør!