søndag, februar 04, 2007

The winner


Så nydes sejrens sødme.

Idag var det 4 afd. af denne sæsons Vintercup. Det foregik i Aabenrå og omegn, og der er rigtig kuperet dernede. Desværre havde jeg ikke Carsten med, da han fjoller rundt ude i Kina.


Men, så måtte the Champ jo tage kampen op selv!


Og resultatet blev en 1 plads. Karrierens første sejr, og jeg skal da lige hilse og sige at den smagte godt. Sejren blev hentet i et fysisk meget hårdt terræn, og en orienteringsmæssigt spændende og afvekslende område.


Om det var den snedige skarpe taktik, den fysiske overlegenhed eller det bare var rent held skal jeg ikke kunne sige, men det var en dejlig dag.


Nu må vi så se om vi kan gøre arbejdet færdigt i Augustenborg d. 4 marts.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tillykke med det! Åbenrå er i sandhed et sted med bakker. (husbonden er barnefødt i området). Så der er måske lagt i kakkelovnen til ømme muskler i morgen.
- Eller det er måske kun for tøsedrenge!

11:19 PM  
Blogger Bruno said...

Tak for det Conny.
Nej, ingen ømme muskler her:-)
Men når vi skal køre Transalp i 2008, skal vi jo regne med at køre en vel 6-8 timer om dagen, en stor del af tiden går det jo opad, i otte dage i træk, så det går ikke at få ømme muskler af sådan 1½ times kørsel i Aabenrå.

Så jeg arbejder på at få en eller anden form for træning de fleste dage, så jeg vænner min halvgamle krop til at den skal bestille noget hver dag.
Så kan den lære det!

8:26 PM  
Anonymous Anonym said...

Sådan skal det gøres, far!

Bare bliv ved, så er du klar til 2008 :o)

10:24 AM  

Send en kommentar

<< Home