søndag, januar 28, 2007

MTB tur i det Sønderjyske

I går lørdag var vi nogle stykker der var taget til Christiansfeldt, for at køre på MTB. Vi var inviteret af Christiansfeldt Cykelmotion til at deltage i en tur i deres lokalområde.

Det blev en rigtig dejlig tur. Solen skinnede fra en skyfri himmel, og temperaturen lå lige over frysepunktet. Turen var en god blanding af kørsel på grusveje, stier, asfaltveje og gennem skov. I skovene var der mange steder hvor der lå is som var fastkørt, og jeg skal da lige hilse og sige at der var glat.

Midt på turen havde værterne fra Christiansfeldt "gemt" et depot, som bestod af bananer og honningkager, jo vi var rigtig kommet til Christiansfeldt!

Lige præcis hvor vi kom igennem ved jeg ikke, men Pamhuleskoven og rundt om Haderslev Dam kom vi ihvertfald.

Efter 3½ time og 4 punkteringer var vi tilbage ved bilerne kl. 16.30, og godt trætte og tilfredse vinke på gensyn til "De flinke Sønderjyder".

Det er da dejligt at udveksle ture med hinanden, se nye landskaber og møde "nye" mennesker.

JEg håber ikke det bliver sidste gang vi skal i skoven med Christiansfeldt drengene.

1 Comments:

Blogger Lizelotte said...

Pamhule - det kan jeg huske fra sidste år, da vi kørte Vintercup dernede ... det grinede vi noget af...