søndag, marts 11, 2007

MTB Melfar 2007 - Nedtour!

Jeg havde glædet mig rigtig meget til at jeg skulle køre MTB Melfar idag. MTB Melfar er Baghjulets mountainbikeløb, som foregår i skovene omkring Middelfart, altså min hjemmebane. Jeg havde igår lørdag været ude at lave et stykke af banen, og skovbunden var faktisk rigtig god til cykelløb, og vejret viste sig jo idag fra den bedste side.
Desværre blev min deltagelse i løbet ikke særligt længe, da jeg måtte udgå med teknisk defekt, som det kan ses på billedet her, allerede på den første omgang.
Der skete det at min gode ven Laurent kørte forbi mig, og jeg forsøgt at hænge på. Vi skulle så op af en kort stejl bakke, og jeg kunne se at Laurent var ved at gå i stå, og så gav jeg den alt det gas jeg kunne for at komme forbi uden at gå i stå også. Det var åbenbart alt for vildt og optimistisk, for jeg rykkede simpelthen min kæde over, som det ses på billedet her.

ØV - ØV - ØV det var bare nedtur at trække afsted med cyklen allerede så tidligt, og se alle de andre 100 ryttere knokle, pruste og ase afsted. Bare det var mig!

Nå, der er jo ikke noget at gøre ved det, der kommer jo nok et andet løb at få sine kræfter brugt på.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Brand ærgerligt! For sikke et flot vejr I havde til arrangementet.

10:14 AM  

Send en kommentar

<< Home