lørdag, februar 24, 2007

Aflysning

Igår fredag havde jeg jo arrangeret endnu en gang Mountainbike By Night. Men pga. vejret valgte jeg at aflyse det torsdag aften, af flere grunde.
1. Det rent sikkerhedsmæssige, vi skal jo ikke forøge risikoen for at nogen kommer til skade.
2. Underholdningsværdien, det er ikke ret sjovt at cykle rundt i 5-10 cm snesjap.
3. Det praktiske, i sådan et vejr er der stor risiko for at der ikke dukker ret mange deltagere op, og arbejdet med at arrangere det er jo lige så stort.
Men mon ikke jeg arrangerer noget en anden gang, jeg kan jo ikke lade være.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Og med den aflysning fritog du os for, at skulle træffe den umulige beslutning, at blive hjemme i sofaen. :-)

Bare hamrende ærgerligt, at Kaj netop denne aften havde ladet bekendtgøre, at han ville med mig i byen på sin MTB :-(

8:00 PM  

Send en kommentar

<< Home