tirsdag, marts 20, 2007

Solskinstur, ½vejs

Min koncentration på arbejdet idag var vist ikke helt i top. Solen skinner drekte ind af vinduerne på mit kontor om morgenen, og idag var der bare sol hele tiden. Så jeg har bare tænkt hele dagen "når jeg har fri er det bare hurtigt hjem, op på Principian, og så derud af så længe det er lyst".

Så kl. 16.30 sad jeg på cyklen og var på vej ud af indkørslen. Det vlev en dejlig eftermiddagstur på de små veje ud over Tårup-Kongsted-Herslev-Håstrup-Tiufkær-Klattrup-Ny Højen-Horsted-Skærup og så langs den gamle hovedvej hjem til Snoghøj.
Kl. 18.20 hjemme igen, og det passede fint da det var ved at begynde at mørkne lidt. Den første time var i solskinsvejr og dejlig, men da solen gik ned, fulgte temperaturen mærkbart med, og det var faktisk ved at være lidt koldt da jeg var hjemme.

Men en dejlig tur til at slutte en dejlig dag af på.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, og SIKKE en solnedgang vi fik i tirsdags! Da jeg kom hjem fra vores træningstur, stod jeg bare ude foran huset, og bare gloede på himlen.
Lyserøde vatskyer - SÅ flot.

8:39 AM  
Blogger Bruno said...

Ja Helle, det var smukt.
Og fra næste uge har vi jo en time mere inden det bliver mørkt, så det er jo bare op på cyklen, og derudaf.

8:47 PM  

Send en kommentar

<< Home