søndag, juli 20, 2008

ferien er slut

Uge 29 er gået, og jeg må på arbejde igen imorgen!

Det blev til tre ture på MTB i ugen der nu er gået.

Onsdag 1½ time alene i Hannerupskoven.

Fredag var jeg afsted sammen med Per, og det blev til ca. 2 timer omkring Fredericia. Rundt på volden, Østerstrand, øvelsesområdet ved Ryes kaserne og skoven derude. På vejen hjem op over "Bjerget" ved Silvan og rundt i Randalsskoven.

Idag søndag havde var jeg rundt i Kongebroskoven, Gals Klint mm. sammen med Per og Laurent. Jeg må jo indrømme at disse hurtige drenge gav miv høj puls og sved på panden, men det er jo bare god træning.

Rivetten kører rigtig godt, lige bortset fra nogle vibratonsproblemer med den bageste bagbremse nå jeg bremser. Jeg har ikke endnu vænnet mig til at den reagerer meget hurtigt i forhols til den gamle Schwinn, og dækkene der er på er heller ikke velegnet til våd og fedtet terræn. de par ting skal jeg have på plads, men generelt er jeg rigtig glad for den.

Og så er der jo kun 28 dage til vi starter vores Transalp tur fra Garmish Parten Kirchen.