søndag, juni 01, 2008

Uge 22 set med cykeløjne

Det blev til tre gange på cyklen i denne uge. Der er indkøbt et nyt hjulsæt så nu kører den gamle Schwinn igen.

Onsdag deltog jeg i Ghost cups mountainbikeløb i Fredericia. Jeg kørte med alt hvad jeg kunne i 1½ time, og hvor var jeg dog træt bagefter.

Alle tre fotos taget af Gert Lykke.
Torsdag var Carsten og jeg i Vejle for at træne, Det gik ellers fint, men efter små 1½ time knækkede hans geardrop desværre på en gren,og så var træningen slut for den dag! Jeg fik dog lidt ekstra træning ved at trække ham tilbage til bilen :-)

Idag søndag var vi i Fussingø for at prøve MTB ruten deroppe. Det var en kanon rute i et rigtig godt MTB terræn. Vi kørte 3 timers non stoprigtig mountainbike og ca. 33 km. En rigtig god gang træning til os idag.

Den officielle rute er ca. 30 km, og så nuppede vi lige lidt ekstra.