mandag, maj 12, 2008

Så er vi på vej igen

Idag var Carsten og jeg et par timer afsted på mountainbiken. En tur rundt på volden til opvarmning, ned forbi stranden, ud over øvelsesterrænnet og skoven derude som var rigtig forårsskøn. Derfra forbi raffinaderiet over en grusvej ned mod Rands Fjord hvor vi drønede rundt på nogle gode stier. På vejen hjem igennem Randalskoven og området der omkring, til vi efter godt og vel to timer havnede her på Fasanvej igen.
P1040747

Efter en kold øl og lidt grillmad fik vi lavet en plan for "samtræning" de næste par månder. Der er større puslespil at finde dage der passer os begge, men en plan blev det da til. Vi fik også konstateret at der er 68 dage til turen starter over Alperne, og vi glæder os helt vildt!

Vi intensiverer også indkøbet af nye mountainbikes, så jeg håber inden alt for længe at jeg kan lave et indlæge om det her på bloggen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Rart at høre, at drømmen om Transalp ikke er druknet i huskøb og tapetseren.

Jeg har reserveret 10 sider i efterårsnummeret af klubbladet ;-)

4:59 PM  
Blogger Bruno said...

Jo Helle, cykeltræning har da været på vågeblus, men nu er det ved at ved hverdag igen mht. hus og flytning.

10 sider er nu ret optimistisk, men mon ikke jeg kan få skrevet en lille historie om turen.

Jeg kan nu se at min matematiske formåen ikke var i top da jeg lavede indlægget, der er stadigvæk 93 dage til start d. 17 august.

Så jeg kan da få trænet lidt endnu:-)

5:23 PM  

Send en kommentar

<< Home