søndag, april 13, 2008

så kom jeg da lidt mere igang

Denne uge var motionen mere end dobbelt så god som sidste uge, og så på cykel!

Tirsdag var Carsten og jeg på MTB i Vejle Ådal. Vi mødtes ved Idrættens hus og kørte på Bindeballestien til Vingsted. Her kørte vi så ind i dejligt kuperet terræn indtil vi fandt stien igen of tøffede tilbage til Vejle igen
Det blev til 2½ time på cyklen og en rigtig dejlig tur.

Idag søndag var jeg afsted med Baghjulet. Laurent var turleder i gruppe B og det blev en tur på96 km for mit vedkommende incl. turen hjemmefra til broen som jeg fandt ud af er 7,5 km. Vi rundt i det Jyske over Bredstrup-Egum-Egeskov-Brøndsted-Pjedsted-Smidstrup-Tiufkær-Gravens-Vester Nebel-Alminde-Sdr. Vilstrup-Kongsted-Hejse-Broen.
En fin tur i skinnende solskin, men jeg var lidt brugt da jeg kom hjem.
Så var det jo heldigt at der var Paris - Roubaix i TV :-)

Dejligt at være på cyklen igen!