mandag, april 07, 2008

På banen igen

Jeg ved jeg ikke har været flittig med at lave blogindlæg på det sidste, men det har sin årsag.

Vi er jo nu flyttet og det har taget al min tid og energi. Der er malet og reparet i det nye hus, og der er ryddet, taget ned og gjort rent i detgamle hus. Vi afleverede nøglerne i lørdags til de nye ejere af det gamle hus, så nu er det kun vores nye "gamle" hus der tager tiden.

Jeg havde ellers sagt at alt dette flytteri ikke skulle gøre at jg ikke fik motioneret, men det holdt ikke. Jeg kunne hverken finde tid eller energi til at få motioneret i den sidste hektiske tid. Madvanerne har heller ikke været de bedste, så den del skal også på plads nu.

Men igår var jeg for første gang iår afsted på min landevejsracercykel. Klubbens traditionelle sæsonåbningstur med efterfølgende hygge og suppe. Det blev vist til omkring 55 km i gruppe B.

Jeg har ikke helt kontrol på det da cyklen blev fundet frem i haste lørdag aften, og batterierne i min cykelcomputer vist kræver nye batterier.

Men nu er jeg igen på ret spor, og imorgen kører jeg MTB i Vejle sammen med Carsten.