søndag, februar 24, 2008

Uge 8

Mandag løbetur

Tirsdag MTB by Night

Onsdag løbetur

Lørdag 2½ times MTB tur med Jan A

Søndag 1½ time styrketræning i Forever

Vægten var uforandret siden sidste uge :-( Men det skulle jo komme en dag.
Men den skal længere ned, så jeg må bare stramme mig an. Der er vist heller ikke så mange forretningsmiddage den næste tid!

Min MTB har det ellers godt, jeg har fået min skivebremse til at virke igen så nu kan jeg også bremse igen.


Sådan her skal min nye MTB se ud:


3 Comments:

Anonymous Anonym said...

For pokker, Bruno! Hvor får jeg dårlig samvittighed af, at komme ind på din blog!

6:39 AM  
Blogger Lizelotte said...

Den er godtnok fin, den MTB...

1:38 PM  
Blogger Bruno said...

Hvorfor dog det Helle?

Jeps Lotte, fin MTB og min nye vil jeg gerne have til at være i samme stil som denne, men dog ikke helt med samme dele som på denne weight weenie. Der kommer det fornuftige trods alt ind.

8:06 PM  

Send en kommentar

<< Home