søndag, januar 20, 2008

Sådan gik uge 3 for mig

Ihvertfald rent motion - træning - vægtmæssigt. Der sker dog heldigvis også andet i mit liv :-), men denne blog er fortrinsvis lavet med formål at følge min vej mod målet i august.

Ud over motion - træning, så er nogle af de ting jeg bruger min tid på selvfølgelig familien og hvad der hører til almindeligt familieliv med kone og børn. Arbejdet tager jo også sin del af dagen, men bliver der lidt tid til overs og jeg ikke er for træt er en af mine hyggebeskæftigelser at læse. Lige for tiden er jeg igang med Blekingegadebanden 2. Jeg synes det er en meget spændende fortælling om hvordan en håndfuld venstreorienterede Danskere har brugt en stor del af deres liv på at skaffe midler til befrielsesorganisationer rundt om i verden, der kæmper mod undertrykkelse og uretfærdighed. Jeg har forståelse for deres bevæggrunde, men jeg accepterer selvfølgelig slet ikke deres ulovlige metoder.


Her ses de to bøger






Men nu til det det handler om, træning!

Mandag d. 14, spinning 1 time + ½ time styrketræning
Tirsdag d. 15, en løbetur (og så var det jo iøvrigt min fødselsdag:-)
Onsdag d. 16, 1½ time styrketræning
Torsdag d.17, spinning 1 time
Fredag d. 18, en løbetur
Søndag d. 20, 2½ time MTB i skoven med Baghjulet.

Vægten viste 93,1 kg, altså 1,6 kg mindre end sidste uge og ialt 2,6 kg i år.
Jeg tror dog ikke helt på at dette niveau holder i næste uge, da jeg 12 timer før jeg vejede mig var som bloddoneor oppe at afgive de sædvanlige 450 ml blod, og den vægt kommer jo igen:-(

Men jeg er optimistisk til næste uge, træningsmængden skal bare holdes på de her 6 træningsdage ud af 7.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sådan, far! Bliv ved med at træne 5/6 dage om ugen, så er du på de rette veje til Alperne til august ;)

Hos mig går det stille, men får trænet 3-4 gange om ugen, heldigvis!

12:46 PM  

Send en kommentar

<< Home