søndag, januar 06, 2008

Årets første uge er nu gået.

Hvis man regner fra 1 januar, kan man jo sige at årets første uge var kort. Men fast besluttet mod målet d. 17 august er kursen nu sat. Midlerne der er taget i brug er de gammel kendte, motion og fornuftig kost, med deraf følgende vægttab.

D. 1 januar var der dog ikke motion på programmet, da vi efter opvågning i Storvorde hos svogeren og svigerinden jo skulle tranporteres hjem og derefter hvile :-). Men så var det også slut med ferien.

onsdag 2 januar blev det en løbetur
torsdag 3 januar en gang spinning
fredag 4 januar 1½ times fredags MTB
lørdag 5 januar 1 times styrketræning i Forever
søndag 6 januar 1½ times Vintercup cykling

Her ses jeg med Lotte efter vi er kommet i mål i dagens vintercup afdeling. Resultatet var ikke noget at prale af idag, men motion og frisk luft får man jo altid.
Fotografen er Helle Stougaard.
Så uge 1 gik fint med at få motioneret, og menuen er også på ret kurs.
Vægten viste fredag morgen 95,7 kg, og vil fremover blive kontrolleret hver fredag. Den SKAL ned under 85 kg inden Alpeturen, og meget gerne også under 80 kg hvis det kan lade sig gøre.
Så må jeg se om jeg kan holde kadencen i den næste uge!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

*gulp* Under 85 ?! Det er jo mere en 10 kg! Pyyha - det bliver hårdt. Held og lykke med projektet.

8:01 PM  
Blogger Bruno said...

Tak for det Helle.
Det skal og vil lykkes! Det har jeg bestemt:-)

10:10 PM  
Blogger Lizelotte said...

Aj hvor er du sej, at du skriver din vægt PÅ DIN BLOG ....

Der vil du ALDRIG få min vægt at se (ihvertfald ikke før den er under 70 igen)... ;-)

Du skal nok komme derned. Du har jo gjort det før, og jeg ved du kan!

8:45 AM  

Send en kommentar

<< Home