søndag, december 16, 2007

En sløv blogindehaver

" indrømmer blankt" sådan starter en god gammel Michael Falch sang! men også starten af dette blogindlæg. Jeg indrømmer at jeg har forsømt denne blog med regelmæssige indlæg.

Men når det nye år starter vil jeg også starte en hyppigere opdatering her, ligesom træning og vægtkontrol SKAL ind i en helt fast og målrettet rytme.

Ellers blir`Alpeturen ikke så sjov som den skal blive.

Men det bliver nok først efter d. 1 januar!

PS! vægtkontrol=vægttab :-)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Joe - indrømmer, vi er da nogen der troeligt har kigget forbi (næsten) hverdag siden 26/11, blot for at konstatere, at han heller ikke har skrevet noget i dag ;-)

Vægtkontrol = Vægttab - hi, hi. Den kender jeg godt fra mig selv. Jeg plejer at kalde det mit "Energiregnskab" - mest for at dække over, at det sjældent munder ud i et vægttab af synderlig betydning :-/

6:33 AM  
Anonymous Anonym said...

Hovsa - hvorfor kan man ikke længere lægge sit navn på din og Lizelottes blog?? Er der lavet om på teknikken? Før kunne jeg lægge link retur til min blog - nu vil den have kaldenavn og logind. Login har jeg ikke og det eneste kaldenavn jeg har er Helle og det gemmer den ikke ...

:-(


Hilsen
"anonym"
Alias Helle

http://helleshyggeblog.smartlog.dk

6:36 AM  
Blogger Bruno said...

Hej Helle
Jeg lover at prøve på at blive bedre til at opdatere bloggen, her efter nytåret.

Jeg har ihvertfald ikke selv ændret noget mht. bloggens teknik.
Men om der er ændret noget fra blogger.com ved jeg ikke.

Hilsen Bruno

10:07 AM  

Send en kommentar

<< Home