lørdag, november 03, 2007

Træningen intensiveres

Det er ikke blevet til meget træning her i efteråret, og heller ikke mange indlæg her på bloggen. Det beklager jeg, men vil nu prøve at være lidt mere stabil, både med træning og blogindlæggene.

I denne uge bliver det faktisk til fire gange motion.

Tirsdag var jeg til denne sæsons første omgang spinning. Jeg tager normalt altid en dobbelttime når jeg nu er kommet afsted, da jeg synes en time er for lidt. Men omvendt så er jeg også helt flad efter to timer.

Fredag var Carsten og på MTB i Sønderskoven. Vejret og skoven var helt fantastisk, så vi havde to supergode træningstimer, og selvfølgelig masser af snak også. Vi fandt også et par nye vildt fede singletracks med masser af stigning på.

Idag lørdag var jeg afsted sammen med Kim Hansen i Madsbyparken og til slut lidt i Hannerupskoven også. Der blev lagt planer om et par omgange MTB by night her inden jul, og banen blev trimmet og testet.

Imorgen søndag er det så sæsonens første Vintercupafdeling. I år skal jeg køre med Lotte, det glæder jeg mig til at prøve. Carsten og jeg har vist nok kørt fire sæsoner, så det bliver helt anderledes i mixklassen, hvor jeg jo må betegnes som noget mere erfaren i Vintercup sammenhæng end Lotte. Vi er nu indstillet på at det skal være sjovt, så det bliver det sikkert.

Men mon ikke der kommer et lille indlæg om vore fælles optræden, et eller andet sted?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det lyder da dejlig, med lidt mere træning og aktivitet på bloggen. Der er jo ikke længe til Transalp2008 ... ;-)

Den bordherre jeg sad ved siden af ved festen lørdag aften, har lige slået dansk rekort ved Paris-Brest-Paris. Han havde cyklet 17.000 kilometer fra jan.-aug. 2007 !!! Det svarer til 500 kilometer om ugen!!!
Han køret de 1200 kilometers Paris-Brest-Paris på 44 timer og noget ...

Til sommer vil han prøve kræfter med vores 24 timers løb. Han kommer for at vinde, siger han ;-)

Kender du forresten denne her:

http://www.bikelog.dk/ ??

6:46 AM  
Blogger Bruno said...

Hej Helle
Det lyder næsten som som Jens Kasler du havde som bordherre!

Det er helt vildt imponerende med så stor træningsmængde - på en måde. Men jeg kommer nu aldrig i nærheden af sådan noget, da livet jo trods alt er andet end cykling også.

Nej, jeg kender ikke denne log. Jeg har helelr ikek så gode erfaringer med sådan noget. Jeg starter det op, og i begyndelsen synes jeg det er rigtig spændende og minutiøst registrerer jeg alt. Efter nogen tid daler min entusiasme og til sidst får jeg slet ikke lavet noget :-(

Men det er jo nok derfor jeg er motionist:-)

4:58 PM  
Anonymous Anonym said...

Jep - Jens Kasler. Han må være kedelig at være gift med. Han havde ellers sådan en sød kone :-)

6:09 PM  

Send en kommentar

<< Home