torsdag, november 22, 2007

Så er vi på vej til Alperne!

Vi, altså Carsten og jeg, har besluttet os for at vores Transalp tur skal være en på opleveren, og ikke et konkurrenceræs.

Så vi har booked plads på "Grosse Transalp Westroute" hos et selskab der hedder Transaptours.

Vi skal cykle 7 dage fra Garmisch-Partenkirchen i Sydtyskland til Riva del Garda i Italien.
560 km og 15.600 højdemeter.

Og så idag fik vi bekræftelsen på at vi er med på turen fra d. 17 til 23 august 2008.

YES! Ohøj hvor jeg allerede glæder mig

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sådan!!

Hold op, hvor må det blive en spændende cykeltur!

6:34 AM  
Anonymous Anonym said...

Hvor vil det blive sjovt for dig og Carsten!! Sådan :)

Nu må I få trænet i benene frem til sommeren 2008.

10:43 AM  
Anonymous Anonym said...

Helle, ja jeg glæder mig som en lille dreng.

Christina, ja, det skal nok blive helt fantastisk. Nu har vi også snakket om denne tur i flere år.

.. og træningen, jo der sjkal da trænes (og smides kg). Men jeg har da været 1½ time i skoven her i eftermiddag, og imorgen er der tour rund om Kolding, så jeg er da lidt igang!

/BRUNO

6:04 PM  

Send en kommentar

<< Home