søndag, december 30, 2007

Champagneturen

Idag var jeg med på Baghjulets Champagnetur, en hyggelig tur fra Lillebæltsbroen til Trelde Næs og hjem igen. Vi cykler af forskellige små stier så meget so muligt og også lidt på vej.
Her får jeg lige en sludder med Kaj.

På parkeringspladsen ved Trelde Næs havde Anne Marie og Michael så stillet bord op med kransekage og champagne og der blev skålet på det gamle og det nye år.

Sidste år var debut på denne årets sidste tur, så nu er det vel hvad man kan kalde en tradition.
Vi var 40 mand afsted, en supergod opbakning som selvfølgelig ikke var blevet ringere af det fantastisk fine vejr vi havde idag.


Ved en punktering blev der også lidt tid til at lege lidt for nogen af os:-)

Der er 117 billeder på hjemmesiden som kan ses her.
Dette var efter al sansynlighed min sidste cykeltur her i 2007, men mon ikke der bliver masser af gode ture i 2008? Jeg tror det, og jeg glæder mig helt vildt til d. 17 august hvor Alpeturen begynder.
Godt cykelnytår til alle. /Bruno

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Takker. Og i lige måde.

Og bemærk lige en flot topbanner jeg har lavet, på basis af det nederste billede du viser der.

Hilsen

Helle

6:14 PM  
Blogger Bruno said...

Hej Helle
Jo, jeg har set banneret, du kan bare det der.

Bemærk iøvrigt den flotte fyr jeg cykler ved siden af. Er han ikke lige noget for dig?

Vi ses i 2008/Bruno

11:19 PM  
Anonymous Anonym said...

Jo! :-)

2:31 PM  

Send en kommentar

<< Home