torsdag, januar 24, 2008

MTB by Night igen

Jow da, vi var selvfølgelig nede at køre aften MTB i går aftes. Jeg ved godt at der var håndboldkamp i TV, og at det jo gik godt for de Danske drenge, heldigvis.
Vi var 14 gæve drenge der drønede rundt en time på de gode stier ved madsby.

Jeg måtte dog stoppe et kvarters tid før beregnet, da jeg punkterede, ØV.

Men jeg vil ikke blive hjemme fra motion, for at se andre lave motion i mit fjernsyn!

Her i aften var den gal igen. Jeg var indkaldt til et møde i vores cykelklub, hvor jeg jo blander mig lidt i nogen ting. Der var igen håndbold i TV, men heller ikke blive hjemme fra foreningsarbejde for at se fjernsyn! (og det gik jo også godt for håndbolddrengene i aften).

Det er jo lige før vingerne vokser ud og glorien bliver frit svævende :-)

2 Comments:

Blogger Lizelotte said...

Du er lige ved at være en helgen :-)

10:29 AM  
Blogger Bruno said...

Men jeg er da heldigvis ikke helt død. Det skal man da vist nok normalt være for at være en helgen.

5:52 PM  

Send en kommentar

<< Home