søndag, maj 25, 2008

Så er den gal igen!

I fredags var vi nogle stykker der havde aftalt at cykle til Tybrind på mountainbike efter arbejdstid. Jeg skyndte mig alt jeg kunne for at nå min aftale med Kim om at mødes ved Q8 på Strandvejen kl. 15.40.


Men, da jeg holder for rødt lys i krydset Indre Ringvej / Jernbanegade lyder der et kæmpe brag. Det er min bagfælg der er flækket, så det blev ikke til nogen cykeltur den dag - ØV!


I den forløbne uge blev det til tirsdagsturen med Baghjulet. Her havde Kim Konradsen som turleder arrangeret intervaltræning på en rute vi gennemkørte tre gange som firemandshold, sjovt og hårdt. Desværre havde Kim et grimt styrt kort før Gamborg på vejen hjem, hvor han væltede med fuld kraft og slog sig kraftigt.

Torsdag var Carsten og jeg i Vejle hvor vi fandt nogle nye og meget fede stier. Masser af terræn og en perfekt skovbund. Hvis ellers jeg får cyklen gjort klar til på torsdag, kører vi deroppe igen.

Her i weekenden blev det ikke lige til cykling, men jeg håber da der bliver tid til et par gange i næste uge.