fredag, juli 11, 2008

Hjemme igen


Efter 10 dage i Provence + en del kørsel derned og hjem igen, er vi nu hjemme.


Jeg havde jo Principiaen med derned, og det blev til ialt fem ture, en hver anden dag vi var dernede. Turene var imellem 1½ og 3 timers varighed, og jeg var på cyklen ialt 14 timer.

Det blev til omkring 280 km da gennenmsnitshastigheden ikke bliver ret stor i dette område. Halvdelen af tiden går det opad, og når det går nedad er vejene ofte så dårlige at man ikke kan køre ret stærkt. Jeg gjorde nu heller ikke noget for at presse ekstra på farten, men nød turene som fornøjelse med den træning det nu alligevel giver.

Jeg ved ikke hvor mange højdemeter det har givet, men en del må det være. En pæn del blev kørt i de aller laveste gear, som er hårdt for en af min størrelse. Men jeg kan godt lide at cykle både i bjergene og i varmen dernede.

Så mon ikke jeg har fået holdt formen ok ved lige i de forløbne to uger?