fredag, juni 27, 2008

Så er det ferietid

Ugen er gået, og det blev til to gange på det nye vidunder.

Tirsdag var jeg ude og køre i terrænet en god times tid, bare sådan for at prøve den.

Torsdag var Carsten og jeg i Vejle, og det blev til 3 timers intensiv MTB træning på alt hvad den kan opdrives af opkørsler. Vi var godtnok også godt brugte bagefter.

Her ses jeg med Rivetten hjemme i haven inden dens første tur.
Den kører godt, specielt accelration og evnen til at holde fart på opkørsler er bedre en den gode gamle Schwinn. På nedkørsler er det vildt godt med en gaffel der fjedrer og jeg kan føle vejkontakt uden at alt hopper og danser for øjnene.
Men nu er det sommerferie, vi kører til Frankrig på søndag. Rivetten kommer jo ikke med, men Principiaen får lov at blive luftet lidt dernede.

Her ses jeg med Principiaen på campingpladsen i Vaison la Romaine lige før jeg kører afsted til toppen af Mt. Ventoux for præcis to år siden, d. 26.06.2006.

God sommer til alle.