søndag, juni 22, 2008

RIVETTE

Jeg har fået en ny legekammerat, den hedder Rivette. Nu glæder jeg mig bare til at komme ud og prøve den. Måske kører den hurtigere end den gamle Schwinn, og hvis ikke så er det jo nok motoren der ikke er god nok.Den har en meget lækker feature med at alle kabler er ført inden i rørene.
Jeg havde den lige på vægten, og den vejer lige 10 kg. Min gamle Schwinn vejer 13,5 kg, så mon ikke det kan mærkes? Jeg tror det.

Rivette er en Dansk cykel og du kan se hjemmesiden her.













2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den er flot. Det er næsten synd at cykle ud i skoven på den - den kunne jo blive beskidt ...

6:26 AM  
Blogger Bruno said...

Helle, jeg er da også helt vild med den.
Sådan en rigtig MTB kan jo godt li` lidt støv .-)

8:43 PM  

Send en kommentar

<< Home