søndag, november 19, 2006

Uge 46, og den manglende træning

Uge 46 gik ikke godt med træning, da jeg har været syg det meste af ugen.

Jeg var idag ude at cykle 1½ times blandet MTB/vej/sti kørsel på MTB, sammen med Laurent. En lille research tur til klubbens Jule MTB-TUR. Efter denne uge var det også nok, ikke helt på niveau med kræfterne endnu. Så det var al træningaktivitet i denne uge, desværre!

Efetr sådan en uge har min kære makker jo nok rigtig givet den gas for at vinde det tabte terræn tilbage fra sidste uge. Man får ikke meget snor nu om dage...

I den kommende uge skal jeg et par dage til udlandet, så i løbet af ugen bliver det nok ikke så meget træning, men jeg regner da med en gang spinning på tirsdag, og så vil je se om ikke jeg kan få en løbetur eller to.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Njet, ingen pyller. 007

10:32 AM  

Send en kommentar

<< Home