søndag, oktober 29, 2006

Træning uge 43, delvis med korte bukser:-)

Det begynder at blive lidt svært nu,efter vintertiden er begyndt. Især på hverdage er ikke let at få cykeltrænet, ihverfald ikke på MTB i skoven.
Jeg i løbet af ugen på Euroblech messen i Hannover et par dage, så med det i baghovedet blev ugen ikke så dårlig endda, rent træningsmængdemæssigt.

Mandag var Carsten og jeg i Søndermarksskoven. Det blev til 1½ time på MTB stadigvæk i korte bukser, og det var også nok for mine trætte muskler efter søndagens MTB løb. Egentligt er jeg slet ikke klar sådan dagen efter et hårdt løb, og bør holde en dags hvile, men det var den eneste dag vi kunne komme ud at køre sammen her i denne sidste sommertidsuge med tilhørende lyse timer.

Jeg havde mine løbesko med til Hannover, så torsdag morgen løb jeg en tur på ca. 40 minutter i en park inde i centrum af byen. Jeg ville egentligt også have løbet fredag morgen, men sov for godt/længe, så det blev ikke til noget.

Søndag var det så på MTB med klubben, men idag måtte jeg have knickers på, så de korte buksers sæson er jo nok ovre nu:-( Det blev til 2½ time inden jeg var hjemme igen, en rigtig god gang træning. Hans fra klubben styrtede desværre ned af en stejl skrænt og slog sig en del, jeg håber ikke han har brækket noget.

Så venter uge 44 lige foran. der bliver ikke noget med at cykle før tidligst fredag, men mon ikke jeg får sneget en løbetur eller lignende ind. Jeg må også se at komme i gang i Forever, det lokale motionscenter.