søndag, oktober 22, 2006

Blåbjerg MTB Race



foto: Liselotte
SÅDAN SER EN RIGTIG MOUNTAINBIKE UD!
Efter Blåbjerg MTB Race.

Idag deltog jeg i et Mountainbike løb i Vestjylland. Nærmere betegnet Blåbjerg tæt ved Henne. Det er tredje år i træk jeg er med derude, i et efter min smag supergodt MTB løb.

Jeg deltog i motionsklassen, dvs. 22 km i rigtig MTB terræn. Vi var seks mand der deltog i løbet fra Baghjulet, og jeg var første mand mål, altså af os seks fra klubben. At jeg var den hurtigste idag, skyldes nok nærmere at Kim Konradsen ikke havde en god dag, end at jeg var speciel god.
Men det gik fint nok, det var som altid hårdt, men det skal det jo være. Jeg kender ikke min tid, men vel et sted omkring 1.30-1.45.



Ud over seks cyklende repræsentanter havde vi også vores "næsten officielle" klubfotograf, Gert Lykke, med.
Han tog nogle gode billeder af os, som kan ses på http://picasaweb.google.com/gertlykke/MtbBlaabjerg

Til næste år vil jeg deltage i sportsklassen, mest som Transalp2008 forberedelse. det skal nok blive sindsygt hårdt. Vist nok 35 km, og nogle flere grimme stigninger end vi havde i motionsklassen. Jeg deltog i 2004 i sportsklassen, og kom i mål da de var ved at dele præmier ud, det var lidt surt. Men det er nok prisen hvis jeg skal lege med de seje drenge!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Som sædvanligt dejlige billeder.
Hvor bliver det dejligt den dag, at gode billeder og beretninger fra medlemmernes cykeloplevelser, bare ligger på Baghjulets EGEN hjemmeside dagen efter.

12:38 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg vover lige en lille tanke, Bruno. Slet bare det her indlæg, hvis det ikke skal ud.
Men - jeg synes det ville være vildt spændende, hvis der var link fra Baghjulets hjemmeside til din blog om Transalp2008.
Faktisk synes jeg, det ville være spændende, hvis andre medlemmer kunne oprette en blog, hvor de fortalte om træning osv. - og andre medlemmer kunne have glæde af at læse og kommentere. Blogs er jo levende og dynamiske.
Måske kunne din blog her være en lille "prøveklud". Et link fra klubben site til din blog - hvor mange ville mon begynde at læse med? Hvis der var stor interesse, kunne vi jo undersøge muligheden for et blog-modul på den nye side, som vi forhåbentlig har oppe at køre i løbet af 2007?

Idé?

12:43 PM  
Blogger Bruno said...

Jeg ved ikke Helle. Det er jo ikke fordi der er noget der er hemmeligt, men jeg har nu heller ikke noget ønske om at eksponere mig selv. Jeg har nogen gange tænkt at mine indlæg på hjemmeside og klubblad mm. måske er lidt for meget. Men jeg kan godt følge din ide`. Jeg lader den lige summe lidt :-)

2:20 PM  
Anonymous Anonym said...

Når folk sådan trækker lidt på det, når vi opfordrer dem til at fortælle om forskellige ting i klubbladet, fordi de føler sig for beskedne til at "eksponere sig selv", så plejer jeg at formulere en lille indledning i stil med: "... redaktion har besøgt XX, for at få ham til at fortælle om...". Så kan folk ligesom lidt bedre ha' det.
Nu er der desværre ikke nogen "redaktion" på hjemmesiden, der opfordrer folk til noget som helst - men jeg vil med glæde lave et oplæg og en præsentation.
Forresten har jeg lignende idéer, både hvad M24CC og Nordkap gruppen angår.
Sum på det - måske sender jeg et forslag til en side til hjemmesiden på din private mail.

PS - Du er IKKE for meget på hjemmeside og klubblad!

3:39 PM  

Send en kommentar

<< Home