søndag, november 05, 2006

Om det "at gå tur med sin cykel"





Transalp 2008 er jo en drøm der har været længe undervejs, men som jo så i sommeren 2008 bliver realiseret! Det bliver jo selvfølgelig helt fantastisk at køre rundt oppe i de høje bjerge. Men alligevel når jeg ser billeder fra dette års tur, bliver det også klart at det jo ikke kun bliver fantastisk med flot udsigt, tyrolermusik og køer med blælder der græsser. Det bliver også hårdt, og måske skal vi også træne lidt travetur inden vi tager afsted. Symboliseres nok bedst med et par billeder.

Men vi ved jo heller ikke om disse gutter var i form:-)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh ja. Jeg mindes dengang jeg "gik" Melfar MTB med min cykel.

Det var hårdt!

Men som min mand sagde, da jeg kom hjem:

"Godt GÅET"

10:26 PM  
Blogger Bruno said...

Ja, Kaj er jo ikke uden humor! Men Helle jeg kender godt denne her fornemmelse at man ikke aner hvad det er man går ind til.

11:44 AM  

Send en kommentar

<< Home