søndag, november 05, 2006

Uge 44 træningsindsatsen

Ugen var da helt ok for starten af november.

Mandag, løbetur 5 km
Onsdag, løbetur 5 km
Fredag, 2 timers cykling med Carsten, blandet off road og road. Det blev nu mest til vej da min venstre pedal gik i stykker lidt efter vi startede, så jeg kunne ikke rigtig træde igennem. Heldigvis havde jeg et ekstra sæt liggende herhjemme, så jeg kunne blive klar til idag søndag.
Søndag, 1½ times Vintercup i hård blæsevejr. Igen en blanding af vej og noget skov og stikørsel. Det gik fint nok, med 63 point og en samlet 2plads, selvom jeg måtte køre solo, da Carsten var blevet syg.

Men motion 4 gange i løbet af denne uge er da fint for mig. I næste uge vil jeg se om ikke jeg kan komme ud at spinne en dag!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det er da en flot uge, synes jeg. Men du har jo også et mål - godt nok om et par år, men formen skal da vist også være god til den tur - apropos dine billeder på det næste indlæg!
Men kan det ikke være svært at nå at komme ud til motionen, når der også er arbejde, familie, frivilligt arbejde og - sidst men ikke mindst - dårligt vejr?

12:02 AM  
Blogger Bruno said...

Jo, tid er altid problemet når man vil træne. Men dårligt vejr undskyldningen duer ikke efter min mening. Uanset hvor dårligt vejret er kan man altid løbe en tur. Men det er svært at få cyklet til hverdag nu hvor det er mørk så tidligt.
Men du har ret med at det kan være svært at nå det hele, familie, arbejde og alt det andet man gerne vil nå, og så at få trænet det jeg gerne vil.

3:35 PM  

Send en kommentar

<< Home