søndag, november 12, 2006

Uge 45, træningen

Træningen denne uge gik ok.

Tirsdag, spinning 1 time + det løse. Denne sæsons første spinningtime for mig, og jeg vil prøve at holde fast ved en ugentlig spinningaften. Jeg er da ihvertfald tilmeldt igen i næste uge.

Fredag, ca. 2 timers MTB tur med Kim, Svend Erik og Steen. Kim havde kreeret en god tur rundt på skiftesvis landevej, grusvej og sti. En fin tur rundt i Middelfart Nr Åby området. Min saddel var dog brækket, så jeg kørte i en noget mærkelig position, med deraf følgene ondt i lænden.

Søndag, 2½ time på MTB med klubben med ny saddel! Vi var en 6-8 stykker som havde en fin tur rundt i Fredericia området. En god blanding af alt det off road vi kunne finde med lidt vej ind imellem.

Desværre blev det ikke til nogen løbetur denne uge, jeg må se at få sådan en presset ind i starten af næste uge.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bare fordi din makker viser lidt svaghedstegn, så behøver du da ikke at rykke som en vanvittig.

8:41 AM  
Blogger Lizelotte said...

Hahaha Carsten - han rykker ingen steder i disse dage...

12:35 PM  

Send en kommentar

<< Home