lørdag, december 09, 2006

Uge 49, træningen var bedre, det går fremad!

Efter nogle sløje uger, både træning og helbredsmæssigt går et nu fremad.

Onsdag, 40 minutters løbetur.

fredag var der så debut på min nyindkøbte home trainer. Købt brugt gennem Den Blå Avis for 400 kr. Det blev til ca 45 minutters intervaltræning, og den fungerede over al forventning. Den tror jeg jeg får glæde af.
P1010809
Installeret i cykelværkstedet, fast monteret på min gamle stålhest. Dejligt at den så får sin anden ungdom som motionscykel :-). I baggrunden ses Lottes gamle Bianch, og i loftet hænger så Lottes Canyon og min "nye" Principia, der dog allerede har 2 sæsoner på bagen.

lørdag blev det så til en 2½ times MTB tur i adstadigt tempo i Tybrindskovene sammen med Jan. Dejligt tur i noget skønt vejr.

søndag, igen dejligt vejr. Så efter at vi havde været ude at hente juletræ og fået frokost, kunne jeg slet ikke lade være med at hoppe i cykeltøjet og det blev så til 1½ times koncentreret MTB kørsel i Hannerupskoven.

Så det endte jo med at blive en hel god uge, især her efter weekenden.