lørdag, august 09, 2008

Så er der seks dage igen

Om en uge ved denne tid er vi sikkert ved at komme frem til dagens overnatningshotel. Vi kører hjemmefra fredag aften, og selve turen starter søndag morgen.

Vi begynder at have styr på nogle af tingene til turen, så mon ikke vi får styr på resten i løbet af den næste uge.

Ugens cykling blev til en tur for mig selv på to timer i Hannerupskoven onsdag, og så idag var jeg sammen med Per, Laurent og Jesper i Vejle.

Jeg cyklede derop i strid modvind og var godt brugt da jeg mødte de tre andre der jo var kørt i bil til vores mødested ved Hansen Møbler. Så kørte vi rundt i vejles skønne MTB terræn i godt og vel et par timer indtil vi igen skiltes ved Hansen møbler og jeg cyklede hjem til Fredericia igen. Det blev for mig 4 timers cykling som var en god gang træning.

I næste uge skal der ikke cykles for meget, vi har bare planlagt en enkelt tur på onsdag til at pudse formen af.

6 dage igen, og jeg glæder mig!